rafnet(راف نت)

سایت راف نت ارائه دهنده خرید و فروش تجهیزات شبکه و لوازم جانبی کامپیوتری و لوازم جانبی موبایل است که در زمینه تجهیزات شبکه فعالیت دارد.

rafnet(راف نت)

سایت راف نت ارائه دهنده خرید و فروش تجهیزات شبکه و لوازم جانبی کامپیوتری و لوازم جانبی موبایل است که در زمینه تجهیزات شبکه فعالیت دارد.

احتمالا شما یا شخصی از اطرافیانتون با این مشکل مواجه شدید که گوشی موبایل به خصوص برند شیاومی به مودم های خانگی وصل نمیشوند.

مشکل وای فای در گوشی های شیائومی

تقریبا هر کسی امروزه با وای فای آشناست و اگر هم با جزییات فنی آن آشنا نباشد حداقل می‌داند که چه کاری انجام می‌دهد. وای فای یک اتصال بی‌سیم یا همان وایرلس است که به شما اجازه می‌دهد از طریق گوشی به مودم خود متصل شوید و از اینترنت برای وبگردی، استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف مانند اینستاگرام و … ، دانلود فیلم و موسیقی، شرکت در جلسات آنلاین و … استفاده کنید.

فراموش کردن اتصال وای فای
حتما شما هم مانند بسیاری از کاربران دیگر بعد از اتصال به یک وای فای در گوشی، گزینه اتصال خودکار را انتخاب می‌کنید تا دفعه بعد به طور اتوماتیک با روشن کردن وای فای، گوشی به روتر شما متصل شود. اما گاهی اوقات این اتصال خودکار باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود که مانع برقراری ارتباط می‌گردد. این راه یکی از ساده ترین روش‌های حل مشکل وای فای در گوشی های شیائومی است. به این ترتیب که یکبار با پاک کردن اطلاعات وای فای و دوباره وارد کردن آن، می‌توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید.

1. در گوشی خود به قسمت Settings بروید.
2. بر روی گزینه WiFi بزنید.
3. در اینجا شما به لیستی از وای فای‌های موجود بعلاوه آن‌هایی که در حال حاضر یا قبلا به آن متصل بوده‌اید نمایش داده می‌شود.
4. وای فایی که به آن متصلید را پیدا و بر روی یک فلش کوچک که در کادر آن قرار دارد بزنید.
5. سپس در صفحه جدید دنبال گزینه Forget Network بگردید و آن را انتخاب نمایید.
حالا که با این کار آن اتصال را فراموش کرده‌اید (پاک کرده‌اید)، چند دقیقه صبر کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:
1. به همان قسمت WiFi در Settings بروید.
2. دنبال وای فایی که می‌خواهید به آن متصل شوید بگردید و بر روی آن بزنید.
3. رمز وای فای را وارد و بر روی Connect بزنید.
4. اگر رمز درست باشد، موبایل شما به سادگی به وای فای متصل خواهد شد.

منبع:راف نت مگ

بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.